Crop Tops.

De lente is begonnen, de zomer komt eraan & de zon gaat weer lekker schijnen 🙂 En leuke crop tops komen weer in de winkel.Ken jij ze al? Zo niet lees dan verder > Crop tops zijn eigenlijk gewoon shirtjes maar dan wat korter. Ze hoeven niet altijd sexy te staan maar ook gewoon casual. Ze zijn ook super leuk voor in de winter je hoeft alleen even een dikke vest erbij aan te trekken en klaar is je outfit

   Afbeelding   

Mijn mening: Ik vind crop tops super schattig en vooral ook heel erg mooi met een leuk rokje, ik vind dat een crop top een pluspunt krijgt omdat het ook bij elke seizoenen gedragen kan worden. Van mij krijgt de crop top een 9 😀 Ik raad het echt aan om een crop top te kopen! Ze zijn super leuk en super cute. Verder nog een paar random pics van crop tops

  AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

  Bedankt voor het lezen van deze artikel en veel leesplezier met het lezen van de andere artikels ❤

 

Geef een reactie

