de essence color & go nagellakjes.

hey allemaal,

vandaag heb ik een review voor jullie: essence color & go nagellak. dit zijn nagellakjes van mijn favo budget merk Essence. ik zal er even kort wat over vertellen en dan kunnen we beginnen! de essence color & go nagellak is heel goedkoop, en valt bij veel beautybloggers in de smaak. de nagellakjes hebben een wat groter kwastje waardoor je in 1 beweging je hele nagel hebt gelakt, super fijn! er zijn veel verschillende kleurtjes uit de color & go lijn en er wordt nog regelmatig een nieuw kleurtje bij gevoegd.

 IMG-20140406-WA0004

ik heb verschillende kleurtjes, dit zijn hun namen:
– de lichtroze: 104 sweet as candy

-de fel roze: 107 naughty and pink! ( volgensmij )

– de roze glittertjes: 103 space queen

-de doorzichtige: 101 absolute pure

-de witte: 152 give me nude, baby!

– de lichtblauwe: 146 that’s what i mind!

—————————————————————————————————-

de felroze :

IMG-20140406-WA0005 IMG-20140406-WA0014

deze felroze nagellak is heel leuk voor feestjes of om op te vallen! het heeft iets schattigs maar ook wel iets hips. je moet er van houden of niet. Hij is echt goed roze, niet neon maar wel donker/fel! veel meiden vinden dit een leuke kleur. tip: zorg er wel voor met dit lakje dat je niet iets aan trekt wat vloekt bij je nagellak, want met deze kan dat niet!

————————————————————————————————————–

 de lichtroze:

IMG-20140406-WA0010 IMG-20140406-WA0018

deze lichtroze kleur is zoo cute. hij valt niet heel erg op maar is wel heel erg mooi! ook een mooie basis voor als je nailart aan gaat brengen! deze kleur staat iedereen mooi! je kan het gebruiken voor french manicure of gewoon als snoepig roze kleurtje. ik ben benieuwd hoe jij hem gebruikt!

————————————————————————————————————–

de mintgroen

 IMG-20140406-WA0009 IMG-20140406-WA0011

deze mintgroen vind ik heel erg mooi! ik hou erg van deze kleur en hij staat heel vrolijk op je nagels. het geeft een frisse tint aan je nagels en look en als je er naar kijkt wordt je meteen vrolijk!

————————————————————————————————————-

 de doorzichtige :

 IMG-20140406-WA0015

haha, een doorzichtige. deze heb ik niet op mijn nagels gedaan omdat je het toch niet kan zien, maar ik zal er wel wat over vertellen. ik gebruik hem meestal als topcoat of om mijn nagels een glansje te geven. ik vind hem super handig en ja, hij is gewoon fijn:)

————————————————————————————————————

 de witte:

IMG-20140406-WA0007 IMG-20140406-WA0012

dit lijkt een wit nagellakje, maar eigenlijk is dit mijn french manicure geheim! als je hier een laagje van op je nagels aan brengt lijkt het net alsof je nep nagels op hebt! het geeft een mooie witte glans en staat heel mooi. echt een goede tip voor french manicure!

—————————————————————————————————

het glitterlakje:

IMG-20140406-WA0006 IMG-20140406-WA0013

deze glitternagellak is mijn mooiste glitterlakje ooit! met 1 laag bereik je dit al, je kan het niet zo goed zien op de foto maar het zijn echt veel en mooie glitters! ook voor over een nagellakje heen of gewoon alleen als glitter. Dit maakt alles net even wat leuker en geeft een extraatje aan je look!

dit waren al mijn essence nagellakjes. ik heb van elk nagellakje 1 laagje op mijn nagels aangebracht en het is gelijk goed! wat ik zelf wel 1 nadeel vind, is dat de nagellak er wel snel af brokkelt, maar dat gebeurt bij wel meer nagellak, toch?! en voor dat prijsje maakt het ook helemaal niet meer uit. ik weet niet precies hoeveel ze kostte, sowieso onder de 2 euro ( volgensmij 1,69 ) maar daar kom je vanzelf wel achter. essence is te koop bij verschillende drogisten zoals bijvoorbeeld Kruidvat. dit was mijn review, als jullie nog vragen hebben, zet maar in de reacties! en ik heb wel nog 1 vraag aan jullie, welk lakje vonden jullie het mooiste?

xx Annelot

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

