Baby Lipss.

love

heeey, meiden
vandaag heb ik een review over baby lips ❤

baby lips is van mayebeline new york
& zijn echt super mooi en geven je ook nog eens
zachte lippen! sommige geven namelijk een kleurtje af.


baby lips krijgt van mij een 7,5 omdat ze mooi en ook
schattig staan alleen ik vind het net niet genoeg voor
een 8. je kan ze halen bij de etos voor iets van 3 euro
ik weet het niet zeker maar ong 3,-
zelf heb ik trouwens ook baby lips ik heb
de smaken, pink punch en cherry me. ze werken super fijn
en ze geven een super leuk kleurtje af. zeker een aanrader ❤
verder nog foto’s van baby lips 🙂
—————————————————————————————————-
Afbeelding

(van links naar rechts:pink punch,peppermint,cherry me,quenched,peach kiss,intense care.)

Afbeelding
—————————————————————————————————-

Bedankt voor het lezen en tot de volgende artikel 🙂   ❤ 

made by michelle x

Geef een reactie

