Review – Chanel nagellak

 

Hoooi meiden vandaag heb ik voor jullie weer en review ! 😀

het gaat over de nagellak van chanel, het is een super mooie roze/rode kleurtje (lievelingskleur).het is van chanel en het is nummer 549 en het heet: distraction

. ik heb deze nagellak op gedaan en het is echt een super mooi kleurtje ! ook geeft hij een mooie glans af ❤ ik zou hem echt aanraden want hij blijft goed zitten en het is een mooi kleurtje en hij is super mooi voor op je nagels. zelf weet ik niet hoe duur hij is en waar je hem koopt want mijn moeder heeft ’t gekocht maar ik denk dat je hem bij ici paris kan halen of bij de douglas. sorry voor het ongemak maar dit was weer de review en ik geef deze nagellak van chanel een 9. verder nog plaatjes van dit nagellakje ❤ 🙂

IMG-20140408-WA0002

IMG-20140408-WA0005

IMG-20140408-WA0003 IMG-20140408-WA0004

-xxx- michelle

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Review – Chanel nagellak

Geef een reactie

