diy: haarmakser voor vet haar

 💕

hey allemaal,

vandaag heb ik een diy voor jullie: een haarmasker voor vet haar! als jullie nog meer leuke haarmasker voor een ander haartype willen zien laat dat dan even aan ons weten!

wat heb je nodig?:

-50 gram yoghurt

-1 ei

 ————————————————————–

wat moet je doen?

dit haarmasker moet je gebruiken nadat je je haar hebt gewassen. als je je haar hebt gewassen klop je het ei en voeg je de yoghurt toe. meng dit tot een egaal haarmasker ontstaat.

verdeel het haarmasker nu over je haar en wikkel het in. dit kan je doen met bijvoorbeeld aluminium folie. laat het maskertjes ongeveer 30 minuten trekken en spoel het dan uit met warm water.

dit was de diy! ik hoop dat jullie het leuk vonden. zelf gebruik ik dit masker nooit omdat ik niet zulk vettig haar heb, maar ik hoor er veel goede dingen over dus ik dacht: ik deel het met jullie! ik hoop dat jullie het leuk vonden, en vertel wat je ervan vond als je het gebruikt hebt!

xxx Annelot

Geef een reactie

