crayon art ( DIY )

IK HEB SOMS WEL DAT IK MIJN KAMER WIL PIMPEN , MAAR MET WAT OF HOE . MET DIE VRAAG ZIT IK ALTIJD KLEM . IK VIND HET ALTIJD LASTIG ALS JE DE KLEUREN MOET GAAN KIEZEN . MAAR TOEN IK IN FRANKRIJK WAS MET VRIENDEN , KWAMEN WE OP EEN IDEE !. WE ZAGEN KRIJTJES IS EEN WINKEL LIGGEN . EN IK HAD NATUURLIJK AL EENS GEZIEN DAT JE DIT MET KRIJTJES KAN DOEN . DUS IK BEN OP INTERNET GAAN ZOEKEN HOE JE DAT PRECIES MOET DOEN . EN HET BLEEK DUS HEEL MAKKELIJK TE ZIJN . UITEINDELIJK HEB IK HET BOORD AAN EEN VRIENDIN VAN MIJ GEGEVEN DIE GEWOON NEDERLANDS IS MAAR IN FRANKRIJK WOONT . MAAR IK GA JULLIE VANDAAG DUS UITLEGGEN HOE JULLIE DIT MOETEN DOEN !!

xx

BENODIGDHEDEN:
– CANVASDOEK (TE KOOP BIJ XENOS, BLOKKER, KNUTSELWINKEL EN PIPOOS) IK HEB DAT DOEK IN FRANKRIJK GEKOCHT
– WASKRIJTJES (IK HEB DE MIJNE OOK UIT FRANKRIJK MAAR JE KAN ZE NATUURLIJK OOK BIJ DE HEMA HALEN . DEZE LIGGEN BIJ DE KINDER-KNUTSEL AFDELING EN ZITTEN IN EEN KLEIN, ROND EN DOORZICHTIG DOOSJE. DE MEESTE WASKRIJTJES WERKEN NAMELIJK NIET, WANT ER MOET EEN HOOG VET GEHALTE IN ZITTEN. DIE VAN DE HEMA WERKEN ZEKER!)
– FÖHN
– OUDE KRANTEN
– LIJM
DEZE DIY KAN BEST VEEL ROMMEL GEVEN, OMDAT ALS JE FÖHNT HET VLOEIBARE VAN DE WASKRIJTJES OVERAL NAARTOE SPETTERT. JE KUNT DUS EIGENLIJK HET BESTE NAAR BUITEN GAAN, OF OP EEN SCHILDERSEZEL OF MET HEEL VEEL KRANTEN.

xxx

MAAR HOE MAAK JE HET?
STAP 1: LEG JE CANVASDOEK ERGENS NEER EN PLAK ER AL JE WASKRIJTJES OP, LEG ZE IN EEN RIJTJE. JE MAG ZELF KIEZEN WELKE KLEUREN, MAAR IK VIND DE REGENBOOGKLEUREN HET LEUKST!
STAP 2: JE KUNT DAARNA HET BESTE EEN PAAR UUR WACHTEN ZODAT JE ZEKER WEET DAT DE LIJM OPGEDROOGD IS EN ZE ER NIET AFVALLEN ALS JE AAN HET FÖHNEN BENT.
STAP 3: ZET JE DOEK ERGENS NEER EN FÖHNEN MAAR! JE KUNT HET BESTE MET DRIE KRIJTJES TEGELIJK HEEL LANG JE FÖHN EROP ZETTEN, DAN GAAT HET SNELLER!
STAP 4: LAAT HET GOED DROGEN EN HANG HET OP EEN LEUKE PLEK OP!
TIP: VIND JE DAT DE DRUPPELS IETS VERDER DOORLOPEN DAN NAAR JE ZIN? SIMPEL, STOP GEWOON OP DIE PLEK MET FÖHNEN!

xxxx

IK HEB DIT BORD ZELF GEMAAKT MET VRIENDEN VAN ONS TOEN WE IN FRANKRIJK OP VAKANTIE WAREN .
HIJ IS ECHT SUPER MOOI GEWORDEN EN IK RAAD HET ECHT AAN OM TE DOEN . HET LUKT SOMS NIET IN 1 KEER , MAAR BLIJF HET GEWOON PROBEREN DAN GAAT HET ZEKER LUKKEN !!
DIT IS DIE VAN ONS UITEINDELIJK GEWORDEN !! ………………..

xxxxx

 

 

Geef een reactie

