Fringe Bikini sale !!

Ken jij de Fringe bikini al? . Je knoopt of strikt hem zelf dicht aan de achterkant, dus de bikini past altijd! Op dit moment is de fringe bikini een behoorlijk hot item: onder andere Rihanna is er al mee gespot. het is sale bij fringed.nl. Je kunt de bikini daar nu van 30 euro voor maar 20 euro vinden !!!

MINX

je hebt verschillende fringed bikini’s daar ik zet hier onder een paar voorbeelden .

echt waar je hebt heel veel keuze . ik zou straks ook laten zien wat mijn favoriet is . het was wel heel lastig om te kiezen maar ik ben er toch uitgekomen . en misschien zie je me deze zomer wel met die bikini lopen 😉

Welke zou jij kiezen?

  Fringe bikini Amerikaanse vlag

Een ingenieuze manier om je liefde voor dit grote land aan iedereen te laten zien of om de zee mee in te duiken als je er gewoon trendy bij wilt zwemmen. Want in deze aantrekkelijke tassel bikini show je niet alleen jezelf met de sterren en strepen van Amerika, je geeft jezelf ook nog eens een geweldige uitstraling

Fringe bikini zwart met bloemetjes

Kan jij niet genoeg krijgen van bloemetjes? En word je ook zo vrolijk van bloemen? Dan is deze Fringe bikini zwart met bloemetjes helemaal perfect voor jou! Mooie combinatie met een zwart broekje, maakt deze bikini niet te druk. Ben jij toch niet zo gek op bloemetjes?

Fringe bikini blauw 2.0

Blauw staat voor zuiver en puur. Dit straal je ook zeker uit bij het dragen van deze geweldige Fringe bikini blauw ! Leuk te combineren met een effen strandjurkje of een simpele pareo voor een beach look.

Fringe bikini fluor geel

Als jij er deze zomer bij wilt horen, dan ga je voor deze knalgele Fringe bikini! Als je hier eenmaal op het strand mee flaneert, straal je gewoon en steel je niet alleen de show, maar ook het zonnetje.

en dit zijn mijn favorieten ….

Bikini Geplooid Zwart Fringe bikini rainbow

de 1e is niet echt fringed en de 2e wel . ik vind deze echt super mooi !!. en wat ik al zei is dat je me misschien wel deze zomer met 1 van deze bikini’s ziet lopen !!

-xxx- imke

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

