review: essence like a trip to New York parfum

hey allemaal,

vandaag heb ik een review voor jullie van het essence like a trip to New York luchtje

dit is 1 van de luchtjes van heerlijke, goedkope geurtjes van essence. normaal is parfum altijd wel duur, maar bij deze valt dat best mee.  je hebt de 10ml en 50ml. de 10ml kost 2.99 en de 50ml kost 6.99.

en ik heb in dit geval een kleine van 10ml

——————————————————————————————————————–

1

de verpakking:

op het eerste gezicht vind ik de verpakking er leuk uit zien! het is vrolijk en mooi, en het valt gelijk op. ik vind het ook leuk hoe ze New York hebben verwerkt in het doosje. als je het doosje open maakt hebben ze ook heel slim een vakje gemaakt waar het parfum inzit, zodat het niet de hele tijd los in het doosje zit. dat vakje is ongeveer 1/4 van het doosje, dus het parfum ook.

——————————————————————————————————————

2

de verpakking van het luchtje:

het ziet er heel leuk uit vind ik! ik hou altijd wel van als het doorzichtig is, en niet een kleurtje heeft! dat ziet er gelijk heel fris uit! ook vind ik het leuk dat het geurtje een licht oranje kleurtje heeft, wat dan weer leuk aansluit bij het doosje en het thema. verder vind ik het logo er ook heel leuk op verwerkt en het ziet er in 1 oogopslag gewoon heel fris uit!

——————————————————————————————————————–

3

de geur:

de geur is zoo lekker! het is heel fris, bloemig. heel moeilijk te omschrijven, maar het ruikt wel heel erg lekker! echt een zomer geurtje! het is echt een aanrader.

——————————————————————————————————————-

4

conclusie:

naam: essence like a trip to New York

inhoud: 10 ml/ 50 ml

prijs: 10 ml= 2.99 50 ml=6.99

doosje= 10

geur= 10

opmerking: de geur blijft alleen niet heel lang hangen, maar verder heel fijn!

totaal score: 10!

——————————————————————————————————————–

dit is echt een aanrader, zeker omdat het ook niet veel kost! ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

xxx Annelot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

