roomtour met imke !!

PicsArt_1397374748292[1]

hey allemaal , vandaag heb ik een roomtour voor jullie !!. ik heb geen filmpje gemaakt maar foto’s . ik laat 1 voor 1 foto’s zien van mijn kamer en ik probeer een beetje te zeggen waar het vandaan komt maar sommige dingen weet ik niet meer . alvast sorry daarvoor !!

ik begin bij mijn bedkant ……

2014-04-12 13.21.44-1

hier slaap ik dus , ik heb op mijn bed allemaal verschillende kussentjes liggen waarvan ik 1 weet waar die vandaan komt . en dat is dat zwart/wit kussentje met als print new York die komt van de jysk

2014-04-12 13.21.46-2

boven mijn bed hangt een plank , dat schilderij komt van de jarina (Drenthe, de wijk ) die letters ( @home) komen van de Xenos . en die haakjes waar die foto’s in staan komen ook van de Xenos , maar ik weet niet zeker of die nog wel verkrijgbaar zijn.

2014-04-12 13.21.06-5 2014-04-12 13.21.44-2

naast mijn bed stond nog een kastje en daar staat dit op…. dit is een DIY want die 2 witte potjes daar heb ik letterstikkers op geplakt en dan met een spuitbus met witte verf overheen gegaan , en als je de stickers er dan afhaalt dan krijg je dit effect . in alle 3 de potjes heb ik decoratie zand gedaan en daar dan Satéprikkers in gedaan, zo krijg je een heel leuk effect !! achter de potjes staat een schilderijtje die heb ik ook zelf gemaakt met wascokrijt heel simpel en het staat ook nog eens een keer heel leuk !!

2014-04-12 13.21.48-1 2014-04-12 13.21.50-1

dan gaan we nu naar mijn bureau kant . het is een beetje veel als ik alles moet zeggen waar het vandaan komt dus zet maar in de reacties wat je nog wil weten van wat waar vandaan komt.

2014-04-12 13.21.52-1 2014-04-12 13.21.52-2

als laatste nog mijn zithoekje , ik zit hier altijd te lezen of huiswerk te maken . dit is gewoon mijn favoriete , rustgevende zit hoekje !!. dat GEEK kussentje en dekentje komen van de primark . die minion knuffel komt uit slagharen . en de rest van de kussentjes komen geloof ik of van de jysk of van de Ikea . de poefjes die weet ik niet meer waar die vandaan komen .

2014-04-12 13.21.42

dit is mijn hele overzicht van mijn kamer !!

ik hoop dat jullie de roomtour leuk vonden , en ik hoop ook dat ik jullie op inspiratie heb gebracht !!

-xxx- imke

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

