Slaapfeestjes !!

Stel je eens voor je wilt een slaapfeestje houden met je vriendinnen. Wat heb je nou nodig om een leuke en een gezellige avondje te krijgen? Hier heb ik een paar leuke tips! Leees gauw verder! ❤

Afbeelding

————————————————————————————————————————————–

Tip 1 : Praat niet over ruzies, liefdesverdriet enzovoorts. Dat maakt het feestje somber en daar is het niet voor bedoeld, want je wilt het natuurlijk wel gezellig hebben!

—————————————————————————————

Tip 2 : Zoek een leuke film! ik zou zelf niet voor een zielige film kiezen, kies bijvoorbeeld scary movie! Het is super grappig en op sommige momentjes wel spannend. Je kan ook voor een enge gaan maar daar ben ik niet zo een fan van. Je kan ook voor romantiek kiezen, maar als iemand misschien liefdesverdriet heeft beter niet. Het beste keuze lijkt mij een comedy.

————————————————————————————–

Tip 3 : Maak samen een recept! Ik vind het super leuk om te koken! Vooral met mijn vriendinnen. Als ik met mijn vriendinnen kook, bakken we meestal cupcakes, cake of taart. Dat is echt super leuk en gezellig. Vooral als je met z’n alle het mag versieren!

————————————————————————————–

Tip 4 : Maak misschien een leuke high tea! Ik vind high tea’s zoooo leuk! Vooral met kleine koekjes, snoepjes van alles en nog wat. Als je een high tea doet, zorg ook voor een leuke bordspel of tijdschriften, zo word het nog leuker ❤

———————————————————————————————-

Tip 5 : Zorg altijd voor lekker snacks 🙂 Wie houd er niet van snoepen tijdens een leuke film? Ik hou er in ieder geval van. Goeie snacks voor bij een film: popcorn, snoep mix (haribo bijvoorbeeld), koekjes, chips en chocola!

——————————————————————————————-

Dit waren de tips 🙂 ik hoop dat jullie het leuk vonden en veel plezier voor als je een slaap feestje gaat houden!

                                                                                         Groetjes Michelleeeeeee

 

One thought on “Slaapfeestjes !!

Geef een reactie

