review: mijn scrub handschoen

hey allemaal,

vandaag heb ik ( alweer! ) een review voor jullie: namelijk mijn scrub handschoen. ik was hier zo enthousiast over dat ik er even een review van MOEST maken. en hierna zet ik er weer een diy op hoor, dan houdt het even op met al die reviews van mij haha. ik zal even vertellen hoe ik eraan kom:

DSC_5360gg

ik was laatst met mijn moeder en zus in almere. toen viel het mijn moeder op dat ik allemaal van die, hoe moet ik het zeggen, ‘bultjes’ op min gezigt had, en dat ik het even moest scrubben. toen vertelde ik haar dat ik geen scrub had en toen zei zij dat ze nog wel een scrub handschoen voor mij had die ze nog had liggen. normaal is min moeder niet zo bezig met beauty, daarom vond ik het ook ze grappig dat ze het zei! ik heb een  vraag aan jullie: hoe zijn jullie moeders? vinden ze het vervelend dat je bijvoorbeeld met beauty bezig bent of make-up draagt? ( ik draag zelf oo trouwens geen make-up maar oke ) of is ze juist van ohh, meid, je maskara is uitgelopen! wat ergg!!! hier, neem die van mij maar om het weer bij te werken? of is ze weer anders? daar ben ik best benieuwd naar, maar laten we beginnen!

als je je huid wilt scrubben kan je natuurlijk een scrub gebruiken, die je als die op is weer nieuw moet kopen, maar je kan natuurlijk ook een scrub handschoen gebruiken die je meerdere keren kan gebruiken! ik leg je uit hoe het werkt!

——————————————————————————————————————–

annelot

stap 1:

maak je gezicht en de handschoen nat met water, zorg dat je huid echt goed nat is en dat je niet zuinig doet!

——————————————————————————————————————–

annelottt

stap 2:

maak nu ronddraaiende bewegingen op je huid. zorg dat je dat niet te zacht doet, het moet je gezicht echt kunnen reinigen . ik zelf doe het zo:

al mijn vingers ( behalve mijn duim ) zet ik bij elkaar op een plek op mijn gezicht en op die plek ga ik dan ronddraaiende scrub bewegingen maken, en dan ga ik met de handschoen weer naar een ander plekje tot dat ik alles heb gescrubd!

——————————————————————————————————————-

annelottttt

stap 3:

doe de handschoen af en droog je handen en gezicht af. nu is je huid gescrubt en ben je klaar! makkelijk he?! in maar 3 stappen. je bent binnen 5 minuten al klaar!

——————————————————————————————————————–

nadat je hebt gescrubd kan je nog een crèmepje aan brengen als je wilt, of het gewoon naturel houden. dit was mijn review, ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik ben benieuwd wat jullie fijner lijkt, of als je het al eens een keer allebei hebt geprobeerd wat je fijner vindt. laat dat achter in de reacties, en tot snel!!

xxx Annelot

 

 

 

Geef een reactie

