sorry !!

Tumblr | via Tumblr

lieve allemaal ,

sorry dat ik een tijdje al niks meer hebben geplaats , het spijt me echt heel erg !!!

er waren wat omstandigheden met het groepje waarmee ik deze site hebben opgezet . eerst zeiden we tegen elkaar van dat we er maar mee gaan stoppen , omdat er allemaal gezeur van kwam . maar tuurlijk stop ik er niet mee . ik ga nog dagelijks wel wat schrijven op dit blog , omdat ik ook allemaal leuke en lieve reacties krijg op de artikelen . en ik zie ook dat jullie het een best leuke site vinden !! lieve lezers , ik ga gewoon lekker door met waar ik mee bezig was op deze site ,

dus maak jullie maar geen zorgen !! ik zat inderdaad met pijn in mijn hart er over na te denken of ik echt wil stoppen met bloggen …..MAAR NEE !! DAT WIL IK ECHT NIET !! ik wil hier mee doorgaan , en hopelijk word dit de echte doorbraak van 1 van de beste websites  daar droom ik echt van en misschien kunnen jullie me daar mee helpen ! dat zou ik echt heel lief vinden .  

Im sorry

 

nog even wat anders . ik weet niet zeker of de andere meiden Michelle en Annelot ook nog met de website door gaan , maar ik in ieder geval wel . en dit wil ik ook even zeggen . ik ben nooit zo erg van de make up geweest , ik draag natuurlijk wel mascara en een lipgloss e . ik vind gewoon dat je je niet hoeft te verstoppen achter je make up . je bent zo als je bent !! dus daarom komen er weinig reviews online . maar PR bureaus zijn altijd welkom !!

 

  echt sorry van de omstandigheden !! en tot het volgend artikel !!

xx imke  

3 thoughts on “sorry !!

Geef een reactie

